راش، دوستدار محیط زیست!

مهر کیفیت شورای جنگلداری یا FSC را می توان بر روی کاغذ دیواری های چاپ شده روی کاغذ یا آسترهای بی بافت راش یافت که نشان دهنده آن است که چوب استفاده شده برای تولید این محصولات از طریق شیوه های جنگلداری سازگار با محیط زیست و همگام با اصول مسئولیت پذیری اجتماعی تهیه شده اند. سیستم صدور گواهی نامه این سازمان استاندارد بوده و در ابعاد بین المللی شناخته شده می باشد و هم چنین تضمین می کند که محصولاتی با این نشان، درواقع از جنگل هایی حاصل شده اند که مسئولانه مدیریت می شوند. شورای نظارت بر جنگلداری (FSC) سازمانی بین المللی، خصوصی و غیرانتفاعی است که در راستای دوستدار محیط زیست بودن، مسئولیت پذیری اجتماعی، و استفاده پایدار از جنگل ها به شیوه ای اقتصادی، سیاست ها و کمپین هایی را طراحی می کند و در سراسر دنیا از طرف سازمان های محیط زیستی مورد حمایت قرار گرفته است.
گواهینامه FSC روی یک محصول نشاندهنده آن است که برای تولید محصول مذکور، از چوب جنگل های تجدید پذیر استفاده گردیده است و هیچ زیستگاهی برای آن از بین نرفته است. شرکت راش یکی از اولین شرکت های تولید کننده کاغذ دیواری در جهان است که این گواهینامه را دریافت نموده است. درواقع راش با دارا بودن این گواهینامه، به مشتریان و مصرف کنندگان محصولات خود اطمینان می‌ دهد که به مدیریت جنگلداری پایدار و حقوق محیط زیست پایبند و متعهد است. از این رو برچسب یا نشان FSC روی کاغذ دیواری های راش تضمین می ‌کند الوار بکار رفته در تولید این محصولات از جنگل هایی بدست آمده اند که برای تولید این محصول ایجاد و مدیریت شده و به مشتریان ثابت می ‌کند به حفظ محیط زیست پایبند می باشیم.
ما در شرکت راش از سال ۲۰۰۹، به نقطه عطف دیگری از موفقیت دست یافتیم و تقریبا تا ۹۸% مطابق با استانداردهای FSC عمل می کنیم. این امر بدین معناست که تمامی کاغذ دیواری های راش اعم از آسترهای بی بافت و پشت کاغذ، از چوب های جنگل های مدیریت شده پایدار تولید می شوند.

دسته بندی: بلاگ برچسب ها:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خرید محصولات