ابزاری برای تمام فصول

به طور حتم هیچ چیز نمی تواند جایگزین تجربه ورق زدن آلبوم های کاغذ دیواری باشد هر چند فناوری همواره راه های خلاقانه تر و بهتری را پیش روی مشتریان قرار می دهد. یکی از ابزارهای نوآورانه در حوزه فروش و بازاریابی کاغذ دیواری که با ظهور و توسعه اینترنت بیش از پیش گسترش یافته است، آلبوم های دیجیتال یا الکترونیکی می باشند. آلبوم های دیجیتال به طور فزاینده ای مزایای قابل توجهی را از لحاظ دسترسی، امکان جستجوی سریع، عدم محدودیت در دفعات بازدید و … انجام می دهند. آلبوم های الکترونیکی در مواردی که مشتری به صورت آنی نیاز به دسترسی به طرح های کاغذ دیواری دارد، با در نظر گرفتن امکانات زیرساختی ارزشمند به نام اینترنت بیش از پیش حائز اهمیت می باشد.
شرکت rasch با توجه به نیازهای مشتریان، ابزارهای آنلاینی را برای مشاهده محصولات و کاتالوگ های خود طراحی کرده است که دسترسی به آن در هر جایی و با هر دستگاهی که به شبکه اینترنت متصل باشد، امکانپذیر است. لازم بذکر است که راش پنلی به نام eCollection Panel را نیز در اختیار فروشگاه های نمایندگی خود قرار می دهد که با استفاده از آن و حتی بدون نیاز به اتصال به اینترنت مشاهده و بررسی تمامی آلبوم های راش از طریق آن قابل دسترس می باشد.

همچنان که اشاره شد یکی از مهمترین مزایای این آلبوم های دیجیتال، دسترسی به آن در هر زمان و در هر مکان است. باتوجه به اینکه فرآیند مشاهده و انتخاب کاغذ دیواری عموماً زمان بر است و از طرفی معمولاً نظرات تمام اعضای خانواده باید در انتخاب کاغذ دیواری لحاظ گردد، می توان با هر وسیله ای مثل موبایل، تبلت، لپ تاپ و یا حتی تلویزیون هایی که قابلیت اتصال به اینترنت را دارند در منزل و با فراغ بال و در کنار اعضای خانواده تمامی طرح ها را با جزئیات کامل مشاهده و بررسی کرد. پس از انتخاب نیز می توان به فروشگاه رجوع کرد و جنس کاغذ را نیز از طریق آلبوم های فیزیکی لمس کرد. یکی دیگر از مزایای این ابزار نرم افزاری، گستردگی و جامعیت آن است، بطوریکه ممکن است به هر دلیلی برخی محصولات (یا حتی آلبوم ها) در فروشگاه موجود نباشند اما با دسترسی به این امکانات می توان تمامی محصولات راش را مشاهده کرد. با این امکانات، نه تنها در زمان صرفه جویی بسیاری می شود بلکه رضایت و در سطح بالاتری حاصل خواهد شد.
با مراجعه به سایت راش و انتخاب لینک eCollection یا آدرس http://ecollection.rasch.de دسترسی به این امکانات فوق العاده ارزشمند وجود دارد. لازم بذکر است نسخه فارسی این ابزار نرم افزاری نیز برای سهولت در کاربردی آن توسط مجموعه راش ایران توسعه یافته و به امکانات این ابزار افزوده شده است.

دسته بندی: بلاگ برچسب ها:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خرید محصولات