کلکسیون rasch 1861

راش از سال ۱۸۶۱ در حال تولید پوشش های دیواری می باشد. برای بیش از ۱۵۰ سال، نام راش با پوشش های دیواری با کیفیت در سراسر دنیا مانوس شده است. امروزه شرکت راش توسط نسل پنجم خانواده راش، آقایان دکتر فردریک راش و داریو راش اداره می شود و همین امر باعث شده تا ارزش های یک کسب و کار جامعه محور با ارزش های سنتی خانواده راش در هم آمیخته شود. شرکت راش دید واضحی از شرایط، تحولات و مدهای مهم بازار کنونی دارد و تمامیت بازار امروز از پوشش های دیواری بی بافت تا تزئینات ظریف دیواری را پوشش داده و نیاز های تمامی افراد حرفه ای و غیر حرفه ای را رفع می نماید.

 

سال ۱۸۶۱ برای شرکت راش، بیش از آنکه صرفاً سال تاسیس آن باشد مفهومی به وسعت تمامی ارزش هایی را دارد که در طول ۵ نسل در این خانواده و از پسر به پدر و از نسلی به نسل دیگر منتقل گردیده است. جالب آنکه راش در اقدامی انقلابی و تحت نام rasch 1861 اقدام به معرفی آلبومی منحصر بفرد از کاغذهای دیواری بدون همانند نمود که پا را از مرزهای سنتی تعریف کاغذ روی دیوار فراتر نهاده است. در این کلکسیون فوق العاده جذاب از شرکت راش تکستایل (Rasch Textil) شما به جای نصب کاغذ روی دیوارهای خود، مجسمه های ساخته شده از کاغذ دیواری را زینت بخش دیوارهای خود می نمایید. این خط تولید جدید که اولین آلبوم آن تحت عنوان Verity منتشر گردیده است یکی از فاخرترین، خاص ترین و منحصربفرد ترین مجموعه های کاغذ دیواری است که تا کنون دیده اید.
جهت مشاهده طرح های این کلکسیون به صورت حضوری (با تعیین وقت قبلی) با ما تماس بگیرید یا با آدرس پست الکترونیکی راش ایران مکاتبه نمایید.

 

 

 

دسته بندی: بلاگ برچسب ها:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خرید محصولات