نمایشگاه بین المللی Heimtextil

رویداد نمایشگاهی بین المللی در حوزه منسوجات خانگی و اداری در فرانکفورت آلمان

هایم تکستیل (HeimTextil) که در لغت به معنای منسوجات خانگی (Home Textile) می باشد، یک رویداد نمایشگاهی بین المللی در حوزه منسوجات خانگی و اداری در فرانکفورت آلمان است که هر  آساله بیش از ۲،۷۰۰ شرکت کننده و تقریباً ۶۷،۰۰۰ بازدید کننده را گرد هم می آورد. شرکت rasch آلمان هر ساله یکی بزرگترین و کلیدی ترین شرکت کنندگان در این نمایشگاه بین المللی می باشد.
در طول این رویداد چهار روزه که در اواسط ماه ژانویه هر سال برگزار می گردد، تولیدکنندگان، عمده فروشان، خرده فروشان و طراحان منسوجات (پارچه، پرده، کاغذ دیواری، کالای خواب، اثاثیه) از سراسر جهان به تبادل اطلاعات و تجارت با یکدیگر می پردازند.
در طول دوره نمایشگاه شرکت کنندگان بین المللی، محصولات خود را در معرض نمایش گروه وسیعی از بازدیدگنندگان این قرار می دهند. رویداد Heimtextil به عنوان اولین رویداد بازاریابی و فروش در هر سال میلادی، مکان معرفی و عرضه جدیدترین کالکشن های منسوجات خانگی و اداری شرکت های فعال در این صنعت از سراسر جهان می باشد. رویداد Heimtextil با ارائه منسوجات تخت خواب، حمام، مبلمان و رومیزی به همراه پوشش دیوار، کف و پنجره، اثاثه و سیستم های محافظتی خورشیدی، کامل ترین طیف منسوجات خانگی و اداری را پوشش می دهد.

دسته بندی: بلاگ برچسب ها:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خرید محصولات