کاغذ دیواری ضدآب

 

دغدغه بسیاری از افرادی که بر خلاف علاقه خود به کاغذ دیواری، از استفاده کردن از آن دوری می کنند، نگرانی از کثیف شدن و آسیب دیدن کاغذ دیواری در حین تمیز کردن است. امروزه با ظهور تکنولوژی‌های مختلف در این صنعت، استفاده از دیوارپوش‌ها در شهرهایی با رطوبت بالا و مکان هایی که احتمال خیس شدن کاغذ دیواری وجود دارد امکان پذیر شده است. این نوع از دیوارپوش‌ها به کاغذ دیواری‌های قابل شستشو و یا ضد آب معروف هستند. 

وینیل

کاغذ دیواری‌های ضد آب دارای ماده‌ای به نام وینیل هستند که علاوه بر ایجاد قابلیت شستشو، استحکام بیشتری به کاغذ دیواری می بخشد.

وینیل یک ماده مصنوعی ساخت دست بشر است که در حدود سال ۱۹۲۰ توسط دانشمندان به منظور کاهش هزینه ها، ایجاد انعطاف پذیری و دوام بالا اختراع شد.

وینیل نوعی پلاستیک است که از اتیلن (که در نفت خام یافت میشود) و کلر (که در نمک معمولی یافت میشود) ساخته می شود. این ماده در صنایع مختلفی از جمله ساختمان سازی کاربرد دارد.

وینیل دومین ماده پلاستیکی پر مصرف در جهان به شمار می رود. متداولترین کاربرد وینیل در ساخت و ساز، استفاده در کفپوش‌ها و انواع دیوارپوش‌ها است.

وینیل بر خلاف سایر پلاستیک‌ها قابل بازیافت است که به حفظ منابع محیطی کمک می‌کند و به دلیل دوام زیاد طول عمر بالای محصول را نیز تضمین می‌کند.

انواع کاغذ دیواری‌های ضد آب

کاغذ دیواری‌های وینیل ۲ نوع هستند که در نوع اول لایه نازکی از وینیل بر روی کاغذ دیواری اسپری می شود و در نوع دوم لایه وینیلی در زیر کاغذ و بر روی دیوار قرار می‌گیرد.

قابلیت شستشوی کاغذ دیواری‌ها درجات متعددی دارد که با علائم مختلف نشان داده می شود.

(برای مشاهده کامل شاخص‌ها، بلاگ پست علائم راهنمای کاغذ دیواری را مطالعه فرمایید)

      مقاوم در برابر رطوبت: کاغذ دیواری را می توانید به وسیله یک اسفنج مرطوب تمیز کنید. 

       قابل شستشو: لکه‌ها را می توانید با استفاده از یک پاک کنند ملایم و یک فرچه نرم از بین ببرید.   

      قابلیت شستشوی بالا: لکه‌ها (به جز لک چربی و روغن) را می توانید با استفاده از آب و صابون از بین ببرید.

       مقاوم در برابر سایش: لکه‌ها را می توانید با استفاده از یک پاک کننده ملایم و یا فرچه از بین ببرید. 

 

کاغذ دیواری های شرکت راش

کاغذ دیواری‌های شرکت راش به دلیل تنوع در طراحی و تولید، بسته به نیاز مشتری از جنس‌های گوناگون کاغذ دیواری و درجات مختلف قابلیت شستشو بهره گرفته است. به همین منظور به هنگام خرید کاغذ دیواری به علائم درج شده در کاتالوگ دقت فرمایید.

(برای مطالعه گوناگونی انواع کاغذ دیواری به بلاگ انواع جنس کاغذ دیواری را بهتر بشناسیم رجوع نمایید.)

کاغذ دیواری‌های برند روینا (محصول مشترک شرکت آلمان و هانا هوم ترکیه) از جنس وینیل بوده و دارای قابلیت شستشوی و دوام بالا است.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خرید محصولات