کاغذ دیواری چرم

از گذشته تا به امروز از چرم، در فضا‌ها و محصولات لوکس برای ایجاد شکوه و جلال استفاده می شود. چرم در صنایع پوشاک، مبلمان، ماشین سازی و کاغذ دیواری کاربرد دارد.
کاغذ دیواری‌های چرمی نوعی دیوارپوش هستند که در سبک‌های مختلف برای پوشش دیوار مورد استفاده قرار می‌گیرند. این نوع از کاغذ دیواری از چرم فرم داده شده ساخته میشود.
با ظهور استفاده از کاغذ دیواری در حدود سال‌های ۱۶۵۰-۱۷۵۰ از چرم برای تزیین و پوشاندن دیوارهای محل سکونت افراد ثروتمند استفاده میشد. چرم‌های طلاکوب غالب این کاغذ دیواری ها را تشکیل میداد. سر چشمه استفاده از این تکنیک از شمال آفریقا بود که در حدود قرن پانزدهم به کشورهای دیگر نیز توسعه یافت.
در حدود سال ۱۸۷۴ کاغذ دیواری‌های برجسته پا به عرصه ظهور گذاشتند که با فشردن چرم به قالبهای چوبی ایجاد میشدند. پس از آن سبک‌های دیگری نیز در صنعت کاغذ دیواری چرمی مرسوم شد که بنا به سلیقه افراد مورد استفاده قرار میگرفت.
امروزه با وجود مواد و مصالح نوین و طرح‌ها و سبک‌های مختلف در صنعت کاغذ دیواری، دیوار پوش‌های چرمی همچنان طرفداران زیادی دارند.
از این نوع کاغذ دیواری‌ در فضا هایی که میخواهیم مجلل و با شکوه باشد استفاده میکنیم.
فضای ساختمان‌های اداری و مسکونی، هتل ها، سالن‌های کنفرانس و لابی‌ها برای استفاده از کاغذ دیواری چرمی مناسب هستند.
بهتر است در منازل مسکونی این نوع از کاغذ دیواری بر روی یک دیوار و در نقطه کانونی منزل نصب شود تا علاوه بر جلوه زیبایی و جلب نظر مخاطب، فضا را بسته نشان ندهد.
کاغذ دیواری‌های چرمی در ابعاد ۳۰*۶۰ و ۴۰*۴۰ و در طرح‌های متنوع، کلاسیک و مدرن موجود هستند. این دیوار پوش ها به دلیل فرم و مواد سازنده ای که دارند میتوانند به عنوان عایق حرارت و صدا استفاده شوند.
مزیت استفاده از کاغذ دیواری‌های چرمی نصب آسان و سهولت در تمیز کردن آنهاست، که پس از نظافت مانند روز اول تمیز و براق خواهند شد. به دلیل ضخیم بودن کاغذ دیواری‌های چرمی به راحتی قابل نصب هستند.

1 thoughts on “کاغذ دیواری چرم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خرید محصولات