پارچه دیواری

در هنگام خرید کاغذ دیواری علاوه بر طرح و رنگ، جنس و کیفیت نیز تاثیر به سزایی در انتخاب افراد دارد.

کاغذ دیواری در جنس‌های گوناگون تولید می شود. (برای مطالعه گوناگونی انواع کاغذ دیواری به بلاگ “انواع جنس کاغذ دیواری را بهتر بشناسیم” مراجعه فرمایید.)

یکی از قدیمی‌ترین انواع دیوار پوش‌ها، پارچه‌ های دیواری هستند.

پارچه دیواری از الیاف طبیعی ساخته می شود و بر روی یک لایه اکریلیکی نصب می گردد که باعث دوام هرچه بیشتر آن می شود.

این نوع از دیوار پوش ها در دوره‌های مختلف با توجه به روند‌های مختلف مد، جایگاه خود را در دکوراسیون منازل حفظ کرده و از گذشته به دلیل ساختار طبیعی از قیمت بالاتر و البته کیفیت بهتر برخوردار بوده است. پارچه دیواری به عنوان یک کالای لوکس محسوب می شده و طبقات بالای جامعه و افراد ثروتمند از آن استفاده می کردند.

طول عمر پارچه‌ دیواری حداقل ۱۵ سال است. پارچه های دیواری‌ کاخ ورسای فرانسه، کاخ نیاوران و سعد آباد بعد از گذشت سال‌ها هنوز شکوه خود را حفظ کرده ا‌ند.

برای استفاده از پارچه دیواری حتما نباید کل دیوار‌ها را با این دیوارپوش بپوشانید، شما می توانید با سلیقه خود و با توجه به چیدمان وسایل، برای قسمتی از فضا از پارچه دیواری و برای دیگر دیوار‌ها از رنگ و یا کاغذ دیواری استفاده نمایید.

 

مزایای پارچه‌ دیواری

از مزایای پارچه‌های دیواری می توان به خاصیت آنتی باکتریال بودن، طول عمر و دوام بالای آن ها اشاره کرد.

این نوع دیوارپوش به دلیل نوع ساختار و ضخامت، دارای خاصیت اکوستیکی است که عایق صدای مناسبی برای فضاهای شلوغ و پر سر و صدا می باشد.

پارچه های دیواری عمدتا نسبت به خراش و ضربه های خفیف مقاوم هستند.

پارچه‌های دیواری در رنگ‌ها و طرح‌های مختلف موجود هستند که به دلیل داشتن بافت پارچه ای هماهنگی خوبی با عناصر موجود در فضای منزل مثل مبلمان، پرده و فرش ایجاد می کنند.

راش تکستایل برند لوکس راش، از انواع دیوارپوش های پارچه ای محسوب می شود و علاوه بر طراحی زیبا و منحصر به فرد، دارای طول عمر و مقاومت بیشتر نسبت به انواع دیگر دیوار پوش ها می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خرید محصولات