طراحی اتاق پسر نوجوان

طراحی اتاق پسر نوجوان

طراحی اتاق خواب کودکان و نوجوانان نیاز به خلاقیت زیادی دارد. یک انتخاب هوشمندانه می تواند علاوه بر تامین سلیقه فرزندمان، یک ترکیب متناسب و چشمگیر را فراهم کند. همه مان دوران نوجوانی مان را بخاطر داریم. روزهایی که داشتن یک گوشه دنج برای پیدا کردن خودمان و هویت مان چقدر پر اهمیت بود. برای یک نوجوان پسر، اتاق خواب به منزله قلعه ای است که می تواند او را از دنیای بیرون محافظت کند و به او کمک می کند تا هویت مستقل خود را بسازد. چه بهتر که این محیط امن انتخاب خودش باشد.

انتخاب کردن بخشی از زندگی است اما مهارت در انتخاب، به سادگی کسب نمی شود. اکنون وقت آن است که به عنوان پدر و مادری باهوش، بدون زیر پا گذاشتن مسئولیت هایتان در مقام مادر یا پدر، نشان دهید برای عقاید فرزندانتان احترام قائل هستید و به این طریق مهارت و توانایی انتخاب کردن را در او پرورش دهید تا احساس شایستگی و رشد را در وجودشان ایجاد کنید.

در دنیای امروز موارد متعددی هستند که سلیقه یک پسر نوجوان قرن بیست و یک را تحت تاثیر قرار می دهند. ترند ها، علایق ورزشی و سرگرمی های محبوبشان جز مهم ترین مواردی هستند که در انتخابشان تاثیرگذار خواهند بود. در میان سبک ها نیز، طراحی های مدرن طرفداران بیشتری دارند چرا که پیروی از مد جز علایق آنان محسوب می شود. از دیگر فاکتور های مهم در طراحی اتاق می توان به انتخاب پالت رنگ اشاره کرد. اغلب پسران نوجوان به رنگ های سرد تمایل دارند اما اضافه کردن درجه کمی از رنگ های گرم به پالت انتخابی، نتیجه مطلوبی به همراه خواهد داشت. در ادامه این مقاله برای شما همراهان گرامی، نمونه هایی از طراحی اتاق نوجوان پسر آماده نموده ایم تا بتوانیم در طراحی اتاق به شما کمک کنیم.

 

یک دیوار گرافیتی

اکثر نوجوانان جز طرفداران این طرح ها هستند. شما می توانید از این طرح، برای یکی از دیوار ها استفاده کنید. همراه کردن یک رنگ ساده و خنثی در کنار این طرح به حفظ تعادل فضایمان کمک خواهد کرد.

 

اتاقی در کهکشان

رد پای علایق فرزندتان را دنبال کنید. اگر به فضایی کهکشانی علاقه دارد همراه او شوید و خواسته اش را محقق کنید. استفاده از این کاغذ دیواری، سبب ایجاد عمق در فضا می شود. انتخاب وسایلی متناسب با این کاغذ، فضایی جادویی را ایجاد می‌کند.

 

دیوار آجری

کاغذ های دیواری با طرح آجر جذابیت منحصر بفردی دارند و یک فضای صمیمی را خلق می کنند. خنثی بودن تقریبی رنگ های این طرح، این امکان را به شما می دهد تا در کنار این آجر ها به راحتی از طرح های دیگر هم استفاده کنید.

 

سیاه و سفید در میان رنگ ها

از مزیت های طرح های سیاه و سفید این است که به راحتی می توانید لوازم اتاق را انتخاب کنید و نگران تضادهای رنگی نباشید. خنثی بودن این ترکیب به باز گذاشتن دست شما در انتخاب رنگ های دیگر پالت رنگتان کمک خواهد کرد.

 

قهرمان رویاهایش

چقدر فضا برایشان دوست داشتنی می شود اگر قهرمان رویاهایش را به اتاقش راه دهیم! با اهمیت به رویای فرزندتان، احساس قدرت و عزت نفس را به آن ها هدیه می دهید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خرید محصولات