جادوی راش در آلبوم باهاوس

آلبوم باهاوس ۴۰ بافت (تکستچر) را در کنار ۷۲ رنگ منحصر بفرد قرار می دهد تا شما خالق منحصربفردترین کاغد دیواری اختصاصی خودتان باشید!
در کالکشن باهاوس راش، می توانید به سلیقه خودتان از بین شش گروه بافت کاغذ دیواری و شش گروه رنگ و با در نظر گرفتن چارچوب طراحی شده برای تناسب انتخاب بافت ها و رنگ ها؛ صدها نوع کاغذ دیواری جدید خلق کنید. کاغذ دیواری هایی که مختص شما خواهند بود و هیچ نمونه مشابهی در هیچ جای دیگری ندارند!

در مجموعه جدید باهاوس، راش بهمراه برند برجسته Sikkens، با پتانسیل نامحدود برای طراحی های مجزا، مفهوم اتاق ماژولار (چند بخشی) را ارائه کرده است. تنها ۷۲ توناژ رنگ با قابلیت ترکیب شدن در این آلبوم وجود دارد که نوعی تطابق بین سطح، رنگ های که به کار برده میشود و نوری که در اتاق تابیده می شود، دارد و منجر به اثر فوق العاده ای می شود.

تمامی تکسچرها در این آلبوم دارای کیفیت بالا، قابلیت رنگ کردن و البته کاغذهای بی بافت هستند. ترکیب کاغذدیواری های باهاوس از شرکت راش و انتخاب دقیق از محصولات Sikkens در تناژ رنگ های آلبوم باهاوس، دیوارها را به سبک باهاوس دیزاین خواهد کرد. رویه های تولید کاغذهای باهاوس طبق قوانین RAL و انجمن کیفیت کاغذدیواری RAL GZ 479 و قوانین اروپایی می باشد. تمامی کاغذها برای استفاده در پروژه ها نیز مناسب می باشند و میتوان آن ها را با هر سلیقه ای رنگ کرد، که اگر فرآیند بدرستی انجام شود، کاملا خشک می شود بطوریکه بعدا براحتی می توان آن را جدا کرد.
مشکلات فنی مثل سایش یا خراشیدگی را می توان روی این سطوح دید. رنگ و برق می تواند براساس سطوح شدت تناژ رنگ و سطوح درخشندگی در ترکیب با ساختار سطوح کاغذدیواری متفاوت باشد.

تکسچرهای کاغذهای باهاوس به سنت الگوهای خوب و شایسته از اولین آلبوم های کاغذدیواری ادامه می دهد و موضوع حس کردن سطح را با ترکیبات نوآورانه ای متعدد از مواد اولیه به صورت نوینی تبدیل می کند. این تکسچرها اثری محسوس به سطوح می دهند و بنابراین گزینه ای معماری بر روی سطوح صاف دیوارها مجسم می کند، تمایل به شخصی سازی و ارزش افزوده احساسی مرتفع می گردد. اثرات بصری مختلف را می توان از طریق رنگ ها بدست آورد، طرح ها وسیع و برجسته می شوند و توسط مواد استفاده شده و برای کاربردهای مختلف تعریف می شوند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خرید محصولات