کاغذ دیواری برای آپارتمان‌های کوچک

زندگی ماشینی امروز باعث شده اکثر ما در آپارتمان زندگی کنیم، آپارتمان هایی که در مقایسه با خانه‌های قدیمی دوران کودکی کوچکتر و دارای فضای کمتری برای ایجاد تنوع است.

محدودیت فضا گاها باعث میشود ما نیز در انجام تغییرات در محیط منزل محدود شویم، در صورتی که با انجام یک کار ساده مثل استفاده از کاغذ دیواری می توانیم محیطی متنوع و چشم نواز را ایجاد کنیم.

بسیاری از افراد با تصور اینکه کاغذ دیواری باعث کوچکتر به نظر رسیدن فضای آپارتمان می شود از انجام این کار خودداری میکنند.

ما در این مطلب راهکارهایی برای استفاده از کاغذ دیواری در آپارتمان‌های کوچک ارائه می دهیم تا خلاقیت و جسارت شما برای ایجاد تغییرات در منزلتان را افزایش دهیم.

 

کاغذ دیواری با طرح‌های ساده

استفاده از کاغذ دیواری هایی که طرح‌های ساده تری دارند و ابعاد نقش‌هایشان کوچکتر است برای فضاهای کوچک مناسب تر هستند.

 

کاغذ دیواری با رنگ‌های روشن

رنگ‌های روشن برای آپارتمان های کوچک مناسب تر هستند. در صورت امکان بهتر است برای  دیوار مجاور پنجره از رنگ های روشن  استفاده شود تا به وسیله بازتاب نور فضا بزرگتر به نظر برسد.

بهره گرفتن از رنگ‌های خنثی باعث سهولت در استفاده از دیگر رنگ‌ها در چیدمان منزل میشود.

 

 استفاده از ترکیب دو کاغذ دیوار

 گاهی با کمی‌ خلاقیت می توان زیبایی را دو چندان کرد. استفاده از ترکیب کاغذ دیواری‌هایی‌ با زمینه ساده و طرح دار در کنار یکدیگر فضا را تلطیف می‌کند.

استفاده از کاغذ دیواری ساده برای دیوارهایی با عرض بیشتر محیط را دلباز تر نشان میدهد.

 

 کاغذ دیواری هایی با طرح‌های عمودی

اگر منزل شما دارای سقف کوتاه است بهترین گزینه استفاده از کاغذ دیواری هایی با طرح های عمودی است که با ایجاد خطای دید باعث بلندتر دیده شدن سقف منزل می شود.

 جسورانه انتخاب کنید

برای افراد علاقمند به رنگ‌ها و طرح های شلوغ، خبر خوب این است که حتی در آپارتمان‌های کوچک نیز می‌توان از این نوع سبک‌ها استفاده کرد. 

شما می توانید کوچکترین دیوار موجود در فضا را با کاغذ دیواری پر رنگ و یا کاغذ دیواری با نقش‌های شلوغ بپوشانید و برای دیوارهای مجاور از کاغذ دیواری کاملا ساده و روشن استفاده کنید. این تضاد بسیار چشم نواز خواهد بود. برای اینکه دیوار با رنگ تیره جدا از فضای خانه به نظر نرسد، می توانید در دکوراسیون منزل خود با وسایل کوچک به رنگ دیوار تعامل ایجاد کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خرید محصولات