پرطرفدارترین طرح کاغذ دیواری در ایران

داده های آماری نشان میدهند که پرطرفدارترین نوع کاغذ دیواری در کشور ما، کاغذ دیواری کلاسیک است. سبک کلی این طرح شامل طرح های ساده بافت دار، گل های داماسک و راه راه است که نمونه هایی از آن را در تصاویر میتوانید مشاهده کنید:  

 

کاغذ دیواری های کلاسیک

رنگ بندی این نوع کاغذ دیواری ها معمولا در طیف رنگ های ملایم قرار میگیرند و طیف متنوعی دارند ولی عمدتا تمرکز این طرح ها روی رنگ هایی مانند بژ، نعنایی، خاکستری، نقره ای و آبی هستند. از کاغذ دیواری های کلاسیک میتوان هم در دکوراسیون داخلی منازل هم در دکوراسیون دفاتر و آفیس ها استفاده کرد.
کسانی سراغ این نوع از کاغذ دیواری ها میروند که معمولا از روحیه ریسک پذیری کمتری برخوردار بوده و تمایل زیادی به ثبات دارند. همچنین در دکوراسیون های لوکس و لاکچری نیز تمایل به استفاده از این طرح ها بالا است. این نوع از طرح ها با نام طرح های سلطنتی نیز شناخته میشوند و در سرتاسر کشور طرفداران فراوانی دارند.
قبل از خرید کاغذ دیواری های کلاسیک، به بقیه لوازم منزل خود (مبلمان، پرده ها، زینتی ها) توجه عمیق تری کنید و تطبیق پذیری آنها با یکدیگر را از نظر رنگ و بافت بررسی کنید. در ادامه به چند نکته در این مورد اشاره میکنیم:

کاغذ دیواری

چند نکته درباره انتخاب کاغذ دیواری کلاسیک

۱- برای فضاهای بزرگ با سقف بلند، کاغذ دیواری کلاسیک با الگوهای درشت مناسب است، درحالیکه برای فضاهای نسبتا کوچک این الگوها بهتر است کوچک و تکراری باشند.

برای دیدن کالکشن Artistide اینجا کلیک کنید.

 

۲- برای اتاق های با دیوارهای خیلی بلند میتوانید از کاغذدیواری های کلاسیک با طرح های راه راه استفاده کنید.

برای دیدن کالکشن Mirage اینجا کلیک کنید.

 

۳- تمامی کاغذ دیواری ها صرف از نظر از طرح هایشان با بافت های چوبی و فلزی تطبیق پذیر هستند و به کارگیری این عناصر در کنار هم امری مرسوم در طراحی دکوراسیون های داخلی کلاسیک است.

برای دیدن کالکشن Mirage اینجا کلیک کنید.

 

۴- کاغذ دیواری های تیره مناسب اتاقهای جنوبی پر نور است. در حالیکه اتاقهای شمالی که دارای پنجره های بزرگی نیستند با به کارگیری کاغذ دیواری هایی با رنگ روشن و گرم تبدیل به فضاهای راحتی میشوند و در عین حال بزرگ تر به نظر میرسند.

برای دیدن کالکشن Mirage اینجا کلیک کنید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خرید محصولات