تفاوت بین کاغذ دیواری و پوستر دیواری چیست ؟

اکثر ما با مفهوم کاغذ دیواری آشنا هستیم ولی اشتباه رایج در هنگام خرید دیوار پوش ندانستن تفاوت میان کاغذ دیواری و پوستر دیواری است.

اغلب مردم به اشتباه، بین این دو مفهوم تمایز قائل نمی شوند.

در این مقاله تفاوت‌های این دو محصول را برایتان شرح خواهیم داد.

به طور کلی پوستر دیواری در یک فضا و بر روی یک دیوار خاص نصب می شود، در حالی که کاغذ دیواری عموما بر روی همهٔ دیوارهای موجود، و یا در کل فضای منزل و یا محل کار مورد استفاده قرار می‌گیرد. از کاغذ دیواری حتی در سقف‌ها نیز استفاده می شود.

کاغذ دیواری‌ها به صورت رول و معمولاً در ابعاد مشخصی موجود هستند، ولی پوستر‌های دیواری بسته به ابعاد فضای موجود به صورت پنل عرضه می شوند.

طرح کاغذ دیواری‌ها از تکرار نقوش مشخصی تولید می شوند ولی پوستر‌های دیواری اغلب یک عکس یا تصویر واحد را نمایش می دهند که پنل‌ها به صورت پازل از چپ به راست برای تشکیل آن تصویر کنار یکدیگر قرار می گیرند.

پوسترهای دیواری‌ خاصیت سفارشی سازی دارند. شما میتوانید عکس یا طرح مورد نظرتان را با سلیقه خود و متناسب با فضای موجود سفارش دهید، این ویژگی به شخصی کردن فضای مورد نظر شما کمک می‌کند.

این محصول نوع جدیدی از دیوار پوش‌ها محسوب می شود که با پیشرفت فناوری در صنعت عکاسی و چاپ‌های دیجیتال گسترش یافت.

پوستر دیواری هم در منازل مسکونی و هم بخش های تجاری کاربرد دارد. از این محصول می‌توان برای جلب نظر آنی مخاطب در فضا‌های پر رفت و آمد مثل لابی هتل، مراکز تجاری و… استفاده کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خرید محصولات