علاقمندان به برند rasch و محصولات این گروه تولیدی و صنعتی می توانند علاوه بر مراجعه به نمایندگان محترم شبکه فروش سراسری راش ایران، به فروشگاه مرکزی این شرکت واقع در تهران (خیابان شریعتی – نرسیده به ظفر) مراجعه کنند و از آخرین کالکشن های کاغذ دیواری برندهای rasch، rasch textil، RAVENA و آلبوم های منحصربفردی چون ETRO را بازدید، بررسی و خرید نمایند.

این فروشگاه که از ابتدای مهر ماه ۱۳۹۸ تحت عنوان راش استور تهران (شریعتی) راه اندازی شده است، با آخرین استانداردهای طراحی و المان های محیطی راش ایران طراحی شده است و فروشندگان متخصص و کارآزموده پذیرای مشتریان و بازدید کنندگان محترم می باشند.

راش استور ها به صورت انحصاری محصولات گروه صنعتی راش که شامل برندهایی چون راش، راش تکستیل و راوینا می باشند را به صورت مستقیم عرضه می نمایند.

استور تهران (شریعتی) با رویکرد متفاوت ترین فروشگاه کاغذ دیواری ایران، دسترسی هرچه راحت تر شما همراهان گرامی به جدیدترین و به روز ترین آلبوم های شرکت rasch آلمان را دستور کار خود قرار داده است.

ما در صدد هستیم تا با ارائه خدمات بهتر، موجبات رضایت شما را فراهم کنیم و با خدماتی گسترده تر در کنار شما گام بر داریم.

جهت بازدید از این فروشگاه می توانید از شنبه تا پنجشنبه ساعت ۹ تا ۲۱:۳۰ و روزهای جمعه از ساعت ۱۰ تا ۱۵ مراجعه فرمایید.

 

تلفن های تماس : ۲۲۸۸۳۵۵۴ – ۲۲۸۸۳۵۵۵ – ۲۲۸۸۳۵۵۶ – ۲۲۸۹۶۹۷۷

آدرس: تهران،خیابان شریعتی، از جنوب به شمال، نرسیده به ظفر (سمت راست) پلاک ۱۳۰۳

 

همچنین از علاقمندان به سرمایه گذاری و راه اندازی راش استور در شهرهای مختلف کشور دعوت می شود جهت آشنایی با بسته سرمایه گذاری، حمایت های ویژه و منحصربفرد راش ایران از راش استورها با شرکت هنر و تجارت آسام تماس بگیرند.

تلفن های تماس شرکت آسام :   ۸ الی ۲۶۸۰۴۰۸۴